Известие

Collapse
No announcement yet.

1,9 jtd пуши черно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от m__to Покажи съобщение
    Не е ли идеята да е гъвкаво там?
    Що?
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #17
      Колега, при мен спукания маркуч го оправихме така.




      Снадка с твърда тръба на мястото където беше спукано.

      Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
      sigpic
      Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        Що?

        Еми питам де да знам
        156 SW sigpic 1,9 JTD

        Comment


        • #19
          Аз нямах предвид метална кръпка (макар,че това е бърз,евтин и грозен начин за ремонт), цял метален турбо път е по-надежден и много по-пригледен.
          Успех
          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от m__to Покажи съобщение
            Еми питам де да знам
            Няма от какво да се притесняваш!
            Ето ти още едно предложение!
            Attached Files
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от m__to Покажи съобщение
              Не е ли идеята да е гъвкаво там?
              Точно такава е идеята.
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • #22
                Защото кулера е хванат статично за колата, а двигателя се движи постоянно върху тампоните си
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                  Точно такава е идеята.
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Защото кулера е хванат статично за колата, а двигателя се движи постоянно върху тампоните си
                  И викате с тръба е грешно?
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    И викате с тръба е грешно?
                    При моя вариант хем е отстранен проблема, хем гъвкавостта е запазена. Повече от година съм така и всичко е ок.

                    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
                    sigpic
                    Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                    Comment


                    • #25
                      Не е грешно, но трябва да има и достатъчно дълъг маркуч в двата края да поема вибрациите и движението на мотора. И въпреки това връзката ще е винаги по- твърда, което може да повреди кулера. Най- добрия вариант би бил с две тръби с маркуч между тях и два маркуча в крищата. А най- лесния както на снимката- парче тръба на пробива.
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:09.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Здравейте колеги,

                        ще се включа и аз в тази тема защото имам подобен проблем. Разликата е, че при мен има загуба на мощ. След като прочетох темата проверих тръбата и не се виждат пукнатини/цепки. Но забелязах, че има капки масло в края на тръбата, в близост до двигателя, и съответно под нея.

                        Ето и снимчица. Каква може е причината според вас?
                        Attached Files
                        Alfa Romeo 147 - 1.9 JTD

                        Comment


                        • #27
                          То на тези места трудно да нямаш капки,смени скобата на снимката с по-здрава или сложи още една.
                          Но преди да го направиш вадиш маркуча почистваш много добре с обезмаслител и дросела и маркуча
                          А това,че губиш мощност или тяга го обясни по-точно кога и как.
                          Така,ще те вкараме в голям филм,без подробности лошо за джоба ти?
                          Last edited by barash; d.m.y г., 11:03.
                          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от RealDrago Покажи съобщение
                            Здравейте колеги,

                            ще се включа и аз в тази тема защото имам подобен проблем. Разликата е, че при мен има загуба на мощ. След като прочетох темата проверих тръбата и не се виждат пукнатини/цепки. Но забелязах, че има капки масло в края на тръбата, в близост до двигателя, и съответно под нея.

                            Ето и снимчица. Каква може е причината според вас?
                            Дебитомер сменял ли си? При мен когато се повреди дебитомер беше истинска мъка карането.
                            sigpic
                            Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                            Comment


                            • #29
                              Благодаря за отговорите колеги!

                              Загубата на мощ нямаше определена логика, случваше се по всяко време и на всички обороти. От време на време сякаш "поемаше въздух" на по-високи обороти и изстрелваше, но за кратко и после пак сякаш се "задавяше" и губеше мощ.

                              А няколко дни преди да се случи бях при Румен и при направената диагностика дебитомера беше добре.

                              Вчера бях в сервиза на Румен, сега всико в Ок. Оказа се, че проблема е бил от ЕГР-а, който не беше затапен. Вече е, и колата лети!

                              P.S. Не мога да разбера как може да е толкова бърз, отидох при него с толкова много "задачи", включително пълно обслужване и гресиране на окачванетои след няколко часа беше готов а пред мен имаше 2 автомобила! Но това ще го разкажа тук Благодарности към работата на Румен
                              Alfa Romeo 147 - 1.9 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Поправих маркуча преди известно време както е показано в пост 17. Онзи ден на прибиране от Италфеста се спука на друго място . Няма бяхане вече нов поръчах.
                                156 SW sigpic 1,9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X